10 april 2014

New Shoes!

Na mijn examens ga ik naar Londen voor een week en in de zomervakantie ga ik 3 weken naar Noorwegen. Bij beide vakanties ga ik natuurlijk veel lopen en daarom was ik echt toe aan goeie, lekker zittende schoenen. Dus besloot ik op schoenenjacht te gaan. Helaas kon ik in de stad niks leuks vinden, maar gelukkig zag ik deze Nikes op zalando.nl! Het zijn eigenlijk hardloopschoenen, maar ik vond ze ook gewoon leuk als 'gewone' schoenen. Het zijn de Nike Performance FREE 4.0 en kostte € 109,95. Ze zijn echt super licht en ze zitten echt enorm lekker! Het is net of je sloffen aan hebt, haha.



Na mijn eindexamen heb ik natuurlijk een gala en aangezien ik helemaal nog geen pumps had (nee, dit is niet sarcastisch, ik had echt nog geen pumps!), ging ik daar ook maar voor shoppen. De eerste de beste die ik paste zaten perfect! Ze zijn van Tamaris en kostte € 50,-. Het zijn gewoon simpele zwarte, suède pumps, maar ik ben er super blij mee!



Liefs Renske

Geen opmerkingen:

Een reactie posten