28 december 2013

Christmas is over

Kerst is over en ik mis de kerstliedjes nu al! Als kerstcadeau heb ik van mijn moeder de Magic Mouse gekregen voor mijn iMac. Mijn vorige muis scrolde niet meer goed, dus ik had wel echt een nieuwe nodig en deze is ook veel mooier! Ik ben er super blij mee. Tweede Kerstdag heb ik heerlijk gegourmet en mijn moeder had als voorafje garnalencocktails gemaakt. Mmmm dat was zooo lekker!


Gisteravond ging ik samen met Nadia uit in Utrecht. Het was alweer een tijdje geleden dat we uit waren geweest. Normaal gaan we altijd op zaterdag uit, als we uit gaan. Maar dit keer gingen we op vrijdag. Het was best wel heel erg rustig, wat een beetje jammer was. Maar al met al was het een gezellige avond :) Vanavond ga ik waarschijnlijk film kijken met Nadia en morgenavond ga ik met wat vrienden 'chillen' bij mij thuis. (Ik vind chillen zo'n raar woord om te zeggen, maar het beschrijft wel het beste hoe mijn avond eruit gaat zien :p) Dus dit wordt wel een gezellig weekend.
Fijn weekend!
Liefs Renske

Geen opmerkingen:

Een reactie posten