21 december 2013

Vakantieee!

I am back! Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets heb geschreven en dat komt voornamelijk doordat school nogal druk was. Maar nu heb ik vakantie en ons Profielwerkstuk is ingeleverd, dus nu kan ik weer lekker bloggen. Ook had ik even geen inspiratie en ik wist niet waar ik over moest schrijven. (Niet dat ik dat nu wel weet ;p) Maar het is dus vakantieeee! En ik heb best wel een drukke vakantie. 
Mijn vakantie start al goed. Vanavond heb ik een feestje van een klasgenoot, waar ik heel veel zin in heb. Morgen heb ik twee verjaardagen, van mijn zusje en mijn tante, wat ook erg gezellig wordt denk ik. Nu zit ik nog lekker in mijn pyjama grappige plaatjes te kijken :) 























Fijn weekend en geniet van je vakantie! (Als je vakantie hebt) En fijne feestdagen! Geniet van je familie en vrienden en al het eten natuurlijk, haha.

x Renske

Geen opmerkingen:

Een reactie posten