25 november 2013

McLeod's Daughters

Ken je dat, dat je zoveel te doen hebt en daarom maar niks doet? Ik heb dat regelmatig, zo ook deze afgelopen 3 dagen. Ik zit de hele dag een beetje niks te doen en series te kijken of filmpjes op youtube. Ik heb vooral de serie McLeod's Daughters heel veel gekeken. Niet veel mensen kennen deze serie, maar ik vind hem geweldig! Het heeft 8 seizoenen geloof ik en ik heb de hele serie al een keer gezien, omdat ik het volgde met mijn moeder. Maar dat is al een tijdje geleden, dus ik ben hem nu opnieuw aan het kijken. Hij was een tijdje op tv in het weekend, maar de tijden zijn veranderd en nu komt het 's ochtends vroeg.. Dus kijk ik hem nu op youtube. Het speelt zich af in Australiƫ en het gaat over het boerenleven. Dat klinkt heel saai, maar het is echt heel spannend en zielig soms. Ik raad de serie echt aan voor als je je verveeld ;)


Verder ben ik het afgelopen weekend naar de open dag geweest van Universiteit Utrecht om daar te kijken naar Psychologie. Ik vond het wel leuk daar, maar ik begon weer te twijfelen of ik wel Psychologie wil gaan doen. Het liefst wil ik een tussenjaar nemen om te gaan werken en daarna een paar maanden naar Afrika te gaan om daar vrijwilligers werk te gaan doen. Ook zou ik dan naast het werken cursussen willen volgen, als binnenhuisstyliste en fotografie. Dat is echt het liefste wat ik wil gaan doen! Maar ik ben ook bang dat ik daarna niet meer begin met studeren. Maar aan de andere kant, weet ik nu toch niet precies wat ik wil doen en wat ik wil worden en ik denk dat ik daar in mijn tussenjaar achter kan komen. Gelukkig steunt mijn moeder mij erg in deze keuze, maar ik ben er zelf nog niet helemaal uit. Je bepaalt natuurlijk je toekomst voor (waarschijnlijk) je rest van je leven en dat is een grote beslissing! Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik heb gelukkig nog even en het belangrijkste nu is dat ik slaag ;)

Liefs Renske

Geen opmerkingen:

Een reactie posten