3 november 2013

VU & Primark

Gisteren ben ik naar de Vrije Universiteit van Amsterdam geweest, want daar was een open dag en aangezien ik volgend jaar waarschijnlijk ga studeren, was het wel handig om te gaan kijken. Ik was er vorig jaar ook al geweest samen met een vriendin, maar deze keer ging ik gezellig samen met mijn moeder. Ik heb 4 voorlichtingsrondes gevolgd: gezondheidswetenschappen, gezondheid en leven, biomedische wetenschappen en psychologie. Vorig jaar was ik ook al naar psychologie wezen kijken en ik blijf het ontzettend leuk vinden. Gezondheid en leven vond ik ook leuk, maar psychologie vond ik toch leuker. Ik  ben heel blij dat ik weer geweest ben, want ik weet nu nog beter wat ik wil gaan doen.

We waren om kwart over twee klaar bij de VU en ik had nog geen zin om naar huis te gaan, dus stelde ik aan mijn moeder voor om te gaan shoppen bij de Primark in Hoofddorp, want dat was nu best dichtbij. Dat vond ze een goed idee, dus we gingen naar Hoofddorp :) We hebben heerlijk geshopt bij de Primark. Mijn moeder heeft er 3 vestjes gekocht en deze heerlijke geurkaars met deksel. Hij ruikt heel lekker zoet en hij kost 4 euro.





Van mijn moeder kreeg ik dit heerlijke warme vest. Dit vest is 20 euro. De witte fluffy stukjes zijn echt heel erg zacht. Ik ben heel blij met dit vest!
Verder kocht ik zelf dit setje met 3 cosy socks. Ik vind deze sokken echt geweldig! Ze zijn zo warm en lekker zacht, heerlijk voor als je altijd koude voeten hebt zoals ik. Dit setje was 3 euro.


Ook kocht ik dit jurkje en deze legging erbij. De legging is lekker warm en zacht, dus echt ideaal voor de winter. Het jurkje is lekker basic en heeft driekwart mouwen en kan ik makkelijk combineren met een panty of een andere leuke legging. Het jurkje was 9 euro en de legging 12 euro.



Als laatste kocht ik dit. Een onesie! Ik had al bedacht dat als ik naar de Primark zou gaan dat ik een onesie zou kopen. Ik heb gekozen voor deze onesie met hele schattige kattenhoofdjes erop. Hij is ook echt super warm en heel lekker zacht. Ik ben er super blij mee en hij was maar 12 euro.
 

 Ik heb gisteren echt een super leuke en gezellige dag gehad! Jammer dat mijn toetsweek morgen begint en ik nu dus echt moet gaan leren.







Liefs Renske


Geen opmerkingen:

Een reactie posten