16 november 2013

Afgelopen 2 weken

Oeps en toen was het bijna twee weken geleden dat ik iets heb gepost op mijn blog. Ik ben nog niet zo goed in het bijhouden, maar afgelopen twee weken waren ook best wel druk. Eerst had ik een week toetsweek en afgelopen week had ik PWS week. Mijn toetsweek ging niet echt geweldig, maar de cijfers die ik terug heb gekregen vallen gelukkig wel mee. Vorige week vrijdag was ik vrij en ging ik met mijn moeder naar Amsterdam om te shoppen en we zijn naar het Anne Frank huis geweest. Dat was erg mooi en het is gewoon iets waar je ooit in je leven naar toe moet zijn geweest, vind ik. Het shoppen was wel leuk, maar heb toen helemaal niks gekocht. Ik was opzoek naar zwarte laarsjes en als ik leuke zag hadden ze mijn maat niet of ze zaten totaal niet lekker.. Dus dat was balen. Voor de rest was ik ook opzoek naar een zwarte spijkerbroek, maar ook die heb ik niet kunnen vinden, omdat ze ook steeds mijn maat niet hadden.. Dat was een beetje jammer, maar ik heb voor de rest een leuke dag gehad. 
Die vrijdagavond ging ik naar Nadia, waar we film zouden kijken, maar dat is er niet van gekomen :p. We hebben gewoon lekker gekletst en muziek geluisterd wat ook heel gezellig was! Die volgende dag ging ik met Nadia naar Amsterdam, ja ik weet het alweer haha. Ik ging met haar mee naar de Hoge School, wat ik niet zo boeiend vond, omdat ik naar de universiteit wil. Maar het was wel gezellig. We hebben heerlijk geluncht bij de Bagels & Beans en we hebben lekker geshopt. Ik heb toen een nieuwe mascara gekocht, die ik altijd gebruikt. Dat is de waterproef mascara Effect Liner Effect van Bourjois. Verder kocht ik daar een lipstick ook van Bourjois, want het was 1+1 gratis. Ik kocht de lipstick van de Rouge Edition in kleur 11 Fraise Remix.

Diezelfde zaterdagavond gingen we met een groepje naar het kroegje Het Pandje in Utrecht. Dat was heel erg gezellig! Zo gezellig dat ik totaal niet de tijd in de gaten had en toen was het ineens 4 uur toen ik thuis kwam.
Afgelopen week had ik dus PWS week. Samen met Nadia en Lisa heb ik de hele week van 8.20 uur tot 15.10 uur aan ons profielwerkstuk gewerkt en we zijn al een heel eind, gelukkig. Het was vermoeiend maar ook heel gezellig. We hebben elke keer een leuk muziekje opgezet en lekker meegezongen :) Vrijdagochtend hadden we een afspraak met ons contactpersoon en daarna hebben we lekker een bagel gekocht op de Bagels & Beans en hebben we die op school opgegeten. Gisteren ben ik ook nog gezellig met Nadia even in de stad geweest en hebben we ijskoffie gedronken bij de Hema. We zijn ook nog even naar de IKEA geweest en hebben daar onze favoriete taart gegeten. Daarna hebben we samen gekookt en film gekeken. We keken Charlie St. Cloud, wat een mooie film! Ik raakte wel een beetje in de war, maar het is wel een hele mooie en ook wel zielige film. 

Nog een fijn weekend iedereen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten