9 september 2014

I'm back!

Wauw, ik heb echt heeeel lang niet meer geblogd. Ik heb er eigenlijk geen reden voor. Het was wel een drukke tijd en toen ik tijd had, had ik geen zin. Maar ik begon het schrijven en mijn gedachten te delen wel te missen. 




Oké wat is er in de tussentijd allemaal gebeurd, want dat is best wel veel! 
Ten eerste ben ik geslaagd voor mijn vwo examen! En dat had ik echt zo niet verwacht, maar ik ben er wel super blij mee. Nu heb ik dus een tussenjaar. Na mijn examens ben ik met Nadia naar Londen geweest, wat echt super leuk en gezellig was. In de zomervakantie ben ik met mijn familie naar Noorwegen geweest en het is echt zo mooi daar! Tussen deze leuke reizen door heb ik gewerkt bij ASR verzekeringen. Het was administratief werk en het was wel oké. Ik weet nu wel dat ik absoluut geen kantoorbaan wil. Sinds half augustus werk ik bij Protest in Utrecht. Ik werk daar 3/4 dagen in de week en ik heb het echt ontzettend naar mijn zin! Mijn collega's zijn allemaal super aardig en het werk is heel leuk. Gisteren heb ik een proefrijles gehad en binnenkort ga ik beginnen om mijn rijbewijs te halen.

In mijn tussenjaar wou ik een grote reis maken, maar toen ik wist dat ik ook echt een tussenjaar ging doen, ging ik ineens heel erg twijfelen over het reizen. Ik heb het gevoel dat ik er nog niet klaar voor was om in mijn eentje naar de andere kant van de wereld te gaan voor een paar maanden. En dat gevoel werd eigenlijk alleen maar sterker, dus ik ga niet meer een grote reis doen, want ik sta er gewoon niet 100% achter. Maar ik ga wel leuke, kleine reisjes doen. Zo ga ik bijvoorbeeld in december met Nadia naar Brighton, Engeland! En in juni willen we heel graag naar Ibiza, maar dan moeten we wel nog even goed doorsparen. 




Ik hoop dat jullie deze update leuk vonden. Ik vond het in ieder geval fijn om te typen en alles nog een keer op een rijtje te zetten wat er in de afgelopen 4 maanden allemaal is gebeurd.


Liefs Renske

2 opmerkingen: