8 januari 2015

2014 -> 2015

En toen was het ineens al 2015. Ik had gezegd dat ik terug was op mijn blog, maar dat bleek toch niet helemaal zo te zijn. Ik had geen inspiratie en ik heb veel gewerkt en ik had ook gewoon geen zin. Maar nu wel!

2014 was een jaar waarin ik best veel bereikt heb en veel gedaan heb, kan ik wel zeggen. 

- Ik ben 18 jaar geworden.
- Ik ben naar Griekenland geweest voor mijn vader's bruiloft.
- Ik heb eindexamen gedaan. En ben GESLAAGD!
- Ik ben samen met Nadia naar Londen geweest.
- Ik ben naar verschillende festivals geweest: RTL Zomerfestival, Concert at Sea, Strandfestival Zand, Appelpop, Dutch Pop.
- Ik heb vakantiewerk gedaan bij ASR Verzekeringen.
- Ik ben naar Noorwegen geweest, naar het noordelijkste puntje van Europa waar je met de auto kan komen. 
- Ik ben begonnen met mijn tussenjaar.
- Ik ben begonnen met werken bij de Protest Boardstore Utrecht.
- Ik ben naar het concert van Chef'Special geweest.
- Ik ben begonnen met autorijlessen.
- Ik heb een dag meegelopen bij de studie Psychologie aan de VU Amsterdam.
- Ik ben naar Brighton geweest met Nadia.
- Ik ben naar Christmas with Nick & Simon geweest in Ahoy.
- En tenslotte ben ik op wintersport geweest in Zwitserland.

2014 was een leuk jaar waarin ik meer van de wereld heb gezien en waarin ik veel nieuwe dingen ben gaan doen. Dat 2015 ook zo'n leuk jaar mag worden waarin ik nog meer leuke reisjes ga doen, mijn rijbewijs haal en begin aan een studie.


Nog een gelukkig nieuwjaar!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten