13 oktober 2013

Bruno Mars

Ik ga dinsdag naar het concert van Bruno Mars in de Ziggo Dome Amsterdam samen met een vriendin. Ik heb er echt super veel zin in! Twee jaar geleden is mijn vriendin al een keer geweest. Ik kon toen helaas niet, omdat ik toen al op vakantie was. Maar nu kan ik er eindelijk heen! Zoals je kunt lezen, ben ik best wel fan van Bruno Mars. 
Ik ga vandaag en morgen nog even heel veel zijn liedjes luisteren, zodat ik op het concert lekker kan mee zingen (lees: schreeuwen). Wat ik wel jammer vind, is dat ik zijn oude album 'Doo-wops & hooligans' beter vind dan zijn nieuwe 'Unorthodox Jukebox', dus ik hoop dat hij ook nog een paar oude liedjes speelt. 
Maar ik kijk er alsnog super naar uit, want volgens mij is hij live echt heel goed. Tenminste wat ik op tv of op youtube zie, klinkt het echt heel goed. Bijvoorbeeld bij zijn live optreden bij de MTV VMA's:
http://www.youtube.com/watch?v=vhaKmW8dhgg

Ik zal jullie uiteraard laten weten hoe het was op mijn blog!

Liefs Renske

Geen opmerkingen:

Een reactie posten