14 oktober 2013

Verzameling

Ik heb niet snel dat ik dingen spaar of verzamel, maar er is 1 ding wat ik wel spaar sinds een paar jaar terug. Je kent ze wel de i <3 shirts en truien. Volgens mij kocht ik mijn eerste i <3 shirt 4 jaar terug toen ik op vakantie was in Zweden, daar kocht ik het Stockholm shirt. Toen bedacht ik me dat het best wel leuke shirts zijn en begon ik ze te sparen. Ik deed toen altijd samen met een vriendin dat we voor elkaar iets meenamen van vakantie en gaven we dat aan elkaar. Ik had toen voor haar ook een Stockholm shirt gekocht. De jaren erop kreeg ik van haar de i <3 San Francisco trui en het i <3 New York shirt. Mijn vriendin is half Amerikaans, dus zij gaat elke zomervakantie naar Amerika, vandaar San Francisco en New York. Helaas ben ik daar nog nooit zelf geweest, maar dat ben ik zeker nog van plan! Voor de rest heb ik alle shirts en truien zelf gekocht en ben ik dus ook op die plaatsen geweest.
Dit is wat ik tot nu toe heb in mijn verzameling:
De middelste i <3 Barcelona (BCN), is zo'n katoenen tasje. Ik ben nog van plan om nog heel veel shirt en truien toe te voegen aan mijn verzameling. Helaas kon ik in de afgelopen zomervakantie helemaal geen leuke vinden. Maar de volgende zomervakantie komt dat vast wel goed!

Liefs Renske



Geen opmerkingen:

Een reactie posten