17 oktober 2013

Gorilla

OMG OMG OMG! Bruno Mars was zooooo ontzettend leuk! Ik ben volgens mij nog nooit naar zo'n gaaf concert geweest. Ik was een tijdje wat minder fan van Bruno Mars, maar het is weer helemaal terug. Als ik op school tijdens de les muziek mag luisteren met oortjes in, HUP ik zet meteen Bruno Mars op! 
Mijn vriendin en ik waren al vroeg naar Amsterdam gegaan en waren daar rond 5 uur denk ik. Toen hebben zijn we even naar de Decathlon geweest en daarna hebben we een panini gegeten. En toen gingen we naar de Ziggo Dome. Daar stond toen al een enorme rij en wij hadden staanplaatsen, dus we waren bang dat we nu niet meer heel erg vooraan stonden. Maar uiteindelijk, na een uur stil in de rij te hebben gestaan, stonden we nog best vooraan! Ik denk dat we iets van tussen de 5 en 10 meter van het podium stonden, dus daar waren we echt super blij om! Toen kwam het voorprogramma en daarna kwam dan eindelijk Bruno Mars!!
Het was echt heel gaaf! Helaas dat mij iPhone niet hele mooie foto's maakt, maar hier zijn dan toch een paar foto's:



Ik heb echt een super avond gehad en als Bruno Mars weer een keer naar Nederland komt moet ik er echt weer heen! Hier is nog een filmpje wat ik gemaakt heb helemaal aan het eind van het concert:
Liefs Renske



Geen opmerkingen:

Een reactie posten