24 oktober 2013

Smells good!

Het leek mij leuk om jullie mijn parfums te laten zien. Niet al mijn parfums maar degene die ik het vaakst draag. Draag? Zeg je dat eigenlijk wel. Oke de parfums die ik het vaakst op doe. 
Bij 1. zie je Scarlett een eau de toilette van Cacharel. Ik vind dit een hele lekkere zoete lucht. Dit is echt mijn favoriete parfum. Ik houd van zoete en fruitige luchtjes en deze vind ik echt heel erg lekker ruiken.
2. is Black van de Zara. Ik heb deze nog niet zo lang, maar zoals je ziet is er al best veel uit. Tegenwoordig draag ik deze bijna elke dag. Ik vind het een lekkere maar niet te overheersende geur en daarom lekker om naar school te dragen.
Nog een luchtje van Cacharel zie je bij 3. Deze heet Catch Me en ik vind hem ook heel lekker. Ik vind het lastig om uit te leggen hoe de luchtjes ruiken, maar ik denk dat deze wat minder fruitig is dan Scarlett, maar wel nog lekker zoet, maar niet te zoet zeg maar.
Bij 4. zie je een luchtje van Victoria's Secret en heet Fabulous. Ik heb deze van iemand gekregen toen zij in New York was. Ik ben best kieskeurig als het om luchtjes gaat, dus toen ik hem kreeg dacht ik ook: ohjee straks vind ik hem niet lekker. Maar ik vind hem gelukkig heel erg lekker. Ik denk dat dit de zoetste parfum is die ik heb.
In de afgelopen zomervakantie was ik met mijn familie in Zuid-Frankrijk. In de beurt van Nice en Cannes ligt een klein plaatsje wat Grasse heet. Daar gingen wij een dagje naar toe, omdat mijn moeder wist dat ze daar hun eigen parfum maken. Dus wij gingen naar de fabriek van Fragonard Parfumeur, waar we een rondleiding kregen hoe ze de parfums maken. Dat was erg leuk en we gingen dus natuurlijk naar de shop, om een lekker luchtje te kopen. En daar vond ik het luchtje bij nummer 5. Deze eau de parfum heet Heliotrope Gingembre. Ik vond dit echt een super lekkere geur. Als ik deze parfum op heb, vind ik mezelf de hele dag naar snoepjes en kaneel ruiken. En je blijft hem echt super lang ruiken. Ik doe best zuinig met dit luchtje, omdat ik hem zo bijzonder vind. Maar als hij op is hoef ik gelukkig niet helemaal naar Zuid-Frankrijk, want je kan hem als het goed is ook online bestellen. 
Als laatste zie je weer een luchtje van Cacharel, namelijk de eau de toilette Noa. Ik weet eigenlijk niet eens hoe ik aan dit luchtje komt, maar ik vind hem wel lekker. Maar ik denk dat ik Catch Me en Scarlett lekkerder vind, omdat die zoeter zijn.
Hier staan al de luchtjes in, op een plank boven mijn bureau. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

Liefs Renske


Geen opmerkingen:

Een reactie posten