1 oktober 2013

Favoriete nagellakjes

Hoi,
Het leek mij leuk om jullie mijn favoriete nagellakjes te laten zien. Ik draag eigenlijk altijd nagellak. Als ik het een keer niet op heb, voelen mijn handen heel kaal, haha. Ik heb rond de 70 nagellakjes (base coats en topcoats niet meegerekend), maar ik heb natuurlijk wel mijn favorieten. Dit is mijn top 5:

Dit is echt mijn favoriete nagellak. Hij is van essence van de limited edition 'the twilight saga: breaking dawn part 2' en de kleur is 02 Alice had a vision. Ik vind de twilight films heel leuk, maar het is nou niet dat ik daarom dit nagellakje heel graag wou. Ik vind het een hele mooie kleur. Hij is donker paars met glitters en hij geeft een soort galaxy effect. Als ik even niet weet welk nagellakje ik moet opdoen, doe ik eigenlijk altijd wel deze op.
Deze nagellak vind ik ook heel erg gaaf! Hij is van Rimmel London in kleur 60 royal blue. Ik heb hem nog niet heel lang, maar ben er super blij mee. Wel jammer is dat ie niet heel lekker smeert, want hij is best wel waterig, maar het effect van deze nagellak vind ik heel vet. Van de zijkant lijkt hij een beetje blauw/groen, maar als je er opkijkt, heeft ie een paarse gloed. En het metallic effect vind ik ook leuk.
Ik hou best wel van roze en vind dit roze nagellakje dan ook heel leuk. Hij is van Vogue eyewear in de kleur Love apple. Helaas is het een 'weggevertje' en is hij dus niet te koop in een winkel. Hij is wel wat minder neon dan dat ie op de foto overkomt, maar het is een mooie kleur.
Deze nagellak is van catrice in kleur 36 Mint Me Up. Het is dus een mint kleurige nagellak, maar dan met een soort gouden glitters erin. Ik vind het een mooie nagellak en ik vind catrice nagellakjes sowieso altijd fijne nagellakjes en niet duur.
Als laatste laat ik jullie deze nagellak van Rimmel London zien in de kleur 330 Red Obsession. Een rode nagellak kan natuurlijk niet ontbreken in je nagellak collectie. Ik heb meerdere rode nagellakjes, maar ik vind deze de mooiste, omdat hij niet te oranje is maar ook niet te donker. (Hij is wel wat donkerder dan op de foto overkomt.) Ik vind rode nagellak altijd wel classy staan en met nog rode lippenstift op, maakt het een simpele outfit toch wat spannender.

Dit was mijn top 5 nagellakjes. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en misschien wel inspiratie hebt gegeven.

Liefs Renske





Geen opmerkingen:

Een reactie posten